אתה גאה בעבודה שמתבצעת במשרד שלך. הכל מתנהל בהתאם ללוח הזמנים, היחסים בין העובדים נהדרים והמוניטין שלכם בשוק מרשים. הבעיה היחידה היא במראה של המשרד: לא נעים לומר, אבל הטינופת חוגגת שם, וסביבת העבודה ממש לא נעימה.
מגוון השירותים עבור הלקוח, בהיבט הזה, הוא פשוט עצום. כך, הוא למעשה יכול להתמקד בעבודה עצמה, ולהשאיר את התחזוקה למומחים.
מה כוללים שירותי אחזקת משרד?
שירותי אחזקת משרד, לכן, כוללים בתוכם את כלל הפעולות הנדרשות לפעילותו הסדירה של המשרד, עם דגש על הניקיון. מבחינה זו, מעניקים בחברה שירותי פוליש והברקה, ניקוי חלונות, טיפול בשטיחים ובמרצפות, ניקוי משטחים חיצוניים, הדברת מזיקים, פינוי חפצים וכן הלאה.
כלל העבודות נערכים על ידי אנשי מקצוע מנוסים בתחומים, הבקיאים בעבודתם עד לרמת היסוד.
המטרה: להתאים את העבודה לצרכים
לפני כל הסכם, ההקפדה של אנשי החברה היא להיפגש עם בעל העסק, לראות על מה יש לשים דגש ולהתאים את כוח העבודה לכך. מניסיון רב שנים, רק התאמה מושלמת לצרכים והבנה מוחלטת של רצונות הנוגעים לעניין תאפשר למשרד להמשיך ולהתנהל באופן הראוי- עם דגש על משרד נקי וידידותי לאדם או לסביבה.
אחזקת משרד שלא מפריעה לעבודה
הזמן, בהיבט הזה, הוא הפקטור המרכזי ביותר. מרבית הפעולות של חברת הניקיון נעשות תוך התחשבות בתנאים השוררים במקום, עם רצון ברור להיות "בלתי נראים" כמה שאפשר. אם זה לא מספיק, אזי בתיאום מראש ניתן לקבוע מתי בדיוק ייערך כל טיפול או פעולת ניקיון, לשביעות רצונם המלאה של מנהלי ועובדי המשרד.